Pagina's

dinsdag 2 januari 2018

Sunshine

Kijk jij ook zo uit naar de zomer? Prima weer om op een terrasje te zitten of heerlijk op het strand. Ik maakte een zomers kaartje met de card art Cocktailglas.


Het cocktailglas tekende ik op wit karton. Om 'em goed te laten staan, maakte ik de achterkant dubbel en van de voorkant alleen de voet van het glas omdat die nog een laag designpapier kreeg.  Erbij past de mooie hibiscus met blad bij en de tropische bladeren van Dutch Doobadoo die ik met distress inkt Peeled Paint gekleurd heb. 

472.948.049 Laser Paper Art A5 wit Leaves

Het schijfje citroen heb ik niet uitgeknipt maar als mask gebruikt en het gekleurd met distress inkt Scattered Straw. De kaart afgewerkt met de leuke zon-stempel die ik stempelde op wit karton en met lichtgele embossingpoeder heb bewerkt. Op de voet van het glas ligt een zonnenbril waar ik de glazen met glossy accents heb bewerkt.

470.713.634 Card Art Cocktail

Groetjes,
Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten