Pagina's

maandag 15 januari 2018

Enjoy every Moment

Goedemorgen allemaal,

Vandaag heb ik weer een creatie met de shape art mal "Morocco" van Dutch Doobadoo.


Ik vind dit modelletje echt super lief.  Ik heb hem eerst uitgesneden op wit karton, ik gebruik hiervoor altijd het linnen karton van Joy! Crafts.  Als eerste heb ik een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts schuin opgeplakt. Deze heb ik bewerkt met witte gesso van Dutch Doobadoo.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Morocco

Hierop heb ik een wit papieren kleedje aan de bovenkant neergelegd. Vervolgens heb ik diverse stukjes design papier schuin opgeplakt. Links boven heb ik een nieuwe vintage flourishes "Notitieblaadje" van Noor! Design achter het design papier geschoven. Aan de rechterkant heb ik een stukje filmstrip van Tim Holtz gebruikt, hierop heb ik de nieuwe filmstrip uit de serie Little Happiness van Noor! Design gedaan. 

Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

Ook deze heb ik met witte gesso bewerkt. Het vintage plaatje heb ik gemat op een ronde mal van Noor! Design. ierop heb ik een paar plakparels geplakt. Links heb ik een bloementoefje gemaakt, hierbij heb ik een takje van Noor! Design gebruikt, een paar paper laser art blaadjes van Dutch Doobadoo, veertjes van Joy! Crafts, een bruin strikje, verschillende bloemen en een kralenstreng.

Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Kraft leaves 3

Het labeltje met de tekst hoort bij het design papier.  De bloemen etc. heb ik allemaal geplakt met de lijm van Dutch Doobadoo.

Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue

Ik hoop dat ik jullie met mijn creatie weer een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

2 opmerkingen: