Pagina's

donderdag 7 december 2017

Winter Wonderland

 Hallo allemaal,

Maken jullie ook de kerstkaarten zelf of haal je ze toch liever kant-en-klaar. Het liefst maak ik voor iedereen een zelfgemaakte kaart. Maar dat gaat me elk jaar helaas niet lukken. Dus wordt het alleen voor buren, familie en goede vrienden een zelfgemaakte kerstkaart. En ja, dan moet je wel op tijd beginnen om alles op tijd klaar te krijgen. Vandaag heb ik daarom alvast een kerstkaart voor jullie.


Voor de basis heb ik de Card Art Raam gebruikt. Echt zo'n leuk model met een doorkijkraampje.  De basis heb ik overgenomen uit zwart cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten uit het designpapier van Noor! Design genomen.  Middenin het raampje heb ik de huisjes uit de Noor! Sneeuwbol geplakt. Deze lopen rond aan de onderkant. 

Dutch Card Art Raam
470.713.137


Als je ze dan aan de achterzijde van het raampje plakt, krijg je aan beide zijdes van het raam een kleine opening tussen de mal en de hoek van het raampje . Om dit op te vullen, heb ik rechts het berkenboomstammetje van Noor! geplakt en links een klein boompje die ook bij de Sneeuwbol mal zit. En om het helemaal goed op te vullen, heb ik op de onderrand de foamball clay geplakt.


Uit de Dutch Doobadoo Paper Art Winter komt de tekst Winter Wonderland. Die heb ik bovenaan het raampje geplakt. Omdat de kaart verder zwart/wit/grijs is, heb ik hem gewoon wit gelaten. 

Dutch Paper Art Winter
472.948.034


Aan beide zijdes heb ik de nieuwe Noor! kerstklokken geplakt. Ik heb ze beide 2 x uit zilverpapier gestanst. 1 Mal heb ik gewoon plat gelaten en de andere doormidden gevouwen. Op de vouw heb ik lijm gedaan en in het midden van de andere mal geplakt. Zo krijg je een beetje 3D effect.


En kennen jullie de parelpennen van Dutch Doobadoo? Ik vind ze echt super om te gebruiken om net even die kale plekjes op te vullen zonder dat het te vol wordt. Of op bijvoorbeeld een bloemetje. Ik heb deze keer de zwarte parelpen gebruikt aan beide zijdes onderaan en bovenaan op de kerstklokken.

Dutch Pearlpen Zwart 
870.003.090

 Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren. En heb je een vraag? Stel ze gerust hoor! Dan wens ik je nog een hele fijne dag en bedankt voor je bezoekje aan ons blog.

Liefs,

1 opmerking: