Pagina's

zaterdag 2 december 2017

Gift for You

Hallo allemaal,

Doosjes maken, het blijft leuk.  En nu wel heel makkelijk met de nieuwe box art - window - 470.713.041.


De basis heb ik gemaakt uit kraft papier. Dit is lekker stevig, In de opening heb ik een stuk kraft geplakt wat ik gestanst heb met  een kippengaas stans. 


Vervolgens heb ik het beplakt met designpapier. Langs de rand van de opening heb ik een parel string geplakt. 

470.713.041 Dutch Box Art Window

In de linkerhoek komt een eend aanvliegen en in de rechterhoek heb ik een toef gemaakt met bladeren, bloemen en besjes.


Ik heb het doosje zo gemaakt dat het open en dicht kan en sluit met een strik. Boven de strik nog een mooie parel en zo heb ik een leuk kadootje. Nog even vullen met wat lekkers en hij kan naar de toekomstige ontvangster.


1 opmerking:

  1. Heel erg leuk. Ik heb ook een aantal doosjes gemaakt met deze mal voor de kerst en versierd met kerst designpapier en kerstrozen. Achter venster heb ik mica geplakt. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen