Pagina's

vrijdag 10 november 2017

Ocean

Hallo allemaal,

De shape art 470.713.145 van de wolk blijft toch een leukerd, je kan hem eigenlijk overal voor gebruiken. Ik heb er dit keer een kaartje van gemaakt met een beetje "zee" uiterlijk.


De basis heb ik uit wit cardstock getekend en geknipt. Daarop designpapier wat 1 maatje kleiner is als de basis en daarop nog weer een designpapiertje wat nogmaals een maatje kleiner is Als laatste nog een strook designpapier horizontaal erop. 

470.713.145 Shape Art Cloud

Onder de horizontale strook heb ik aan de linkerkant een vlinder mal geplakt. En aan de rechterkant onder het plaatje zit een stans van een viewmaster.




Ook heb ik nog op het designpapier gewerkt met een mask. Door de mask 470.715.111 heb ik crackle paint gesmeerd. Dit geeft ook weer een leuk effect.



En natuurlijk heb ik er ook nog wat frutsels opgeplakt. Die horen er bij mij vaak bij.

470.715.111 Mask Art A5 arrows

Heb je weer een ideetje gekregen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten