Pagina's

zaterdag 29 juli 2017

Bedankt

Hallo allemaal,

De laatste schoolweek is aangebroken. En dus ook tijd om de juffen te bedanken voor hun tijd en inzet. Want het zijn toch echte kanjers hoor! Deze keer heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Box Art 2 gemaakt. Dit is een superleuk doosje waar je een kleinigheidje in kan stoppen.


De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna de voor- en achterkant uit het designpapier van Noor! Design Carpe Diem. Het plaatje heb ik geplakt op de blauwe Noor! Designmal. En tussen het plaatje en de mal een stukje ribbelkarton. 

Dutch Box Art 2
470.713.040

Op het ribbelkarton heb ik de Dutch Doobadoo Paper Art vlinder geplakt. En daarboven en onder de kleine bloemetjes uit de Noor! Design Little Happines bloemen. In de bloemetjes heb ik weer pareltjes gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit. 

Dutch Paper Art Vlinder
472.948.007

Met de Noor! Design One of a Kind Alfabetbanner heb ik de tekst Bedankt gemaakt. 


En nog een doosje voor de andere juf. De opbouw is hetzelfde als die hierboven. Alleen een ander kleurtje uit hetzelfde designpapier. Achter de bloem heb ik de nieuwe Paper Art Bladeren geplakt.

Dutch Pearl Pen Wit
870.003.010'

 En om het een beetje zomers te laten lijken, heb ik het lieve zonnebrilletje van Noor! Design bij de bloemen geplakt. Ook hierop weer parels gemaakt met de Pearl Pen Wit. 

Dutch Paper Art Bladeren
472.948.049

Het plaatje heb ik hier geplakt op de Noor! Design blauwe mal.


Hier heb ik ze nog een keer allebei naast elkaar. Nu alleen nog vullen en dan kunnen ze gegeven worden.  Nu maar hopen dat de juffen het leuk vinden. En natuurlijk hoop ik dat ik je ook een beetje heb kunnen inspireren.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag, en heb je vakantie, dan een hele fijne vakantie! Geniet ervan!

Liefs,

1 opmerking: