Pagina's

woensdag 14 juni 2017

Dutch Doobadoo Demo - Ursula's Hobbywereld

 Hallo allemaal,

De nieuwe collectie ligt al eventjes in de winkel. Aanstaande zaterdag 17 juni mag ik een demo geven met de nieuwe collectie bij Ursula's Hobbywereld in Hengelo (Overijssel).

Dit is één van de kaarten die ik mee ga nemen.


Voor de basis heb ik de gave Shape Art Frame gebruikt. De grootste maat heb ik uit wit cardstock gehaald, een maatje kleiner uit blauw cardstock en dan nog een maatje kleiner uit aquarel papier.

Ik ben begonnen door eerst de stempel (van Penny Black) te stempelen op het aquarelpapier. Daarna stempel ik hem nog een keer op maskeerpapier. Die knip ik uit en plak ik op de stempel. Daarna ben ik begonnen met de achtergrond te kleuren met Versamagic. 

Shape Art Frame
470.713.146


Rechtsboven heb ik een feestballon gemaakt met de Mask Art Ballonnen

Mask Art Ballonnen
470.715.108

Daarna heb ik rechtsonder en linksboven de Mask Art Circles gebruikt.

Mask Art Circles
470.715.107

Deze 2 masks zijn ook nieuw deze maand. Vind je ze ook zo gaaf?

Dan nog verder de Happy Birthday stempel van Noor! Design en stempeltjes van Kaiserkraft en Crealies erop en klaar is de kaart. 
Uiteraard neem ik meer kaarten mee. Ben je nieuwsgierig? Kom dan gezellig aanstaande zaterdag langs bij Ursula's Hobbywereld, Drienerstraat 6, 7551 HG in Hengelo.

Kom je ook?

Liefs,

1 opmerking: