Pagina's

zaterdag 4 maart 2017

Mixed Media Workshop

Heerlijk om een keertje wat anders dan een kaart te maken. Daarom vandaag een Mixed media project met mDF van Dutch Doobadoo.


Ik heb hier voor het mdf drieluik 460.440.110 Triptech met hart gebruikt.

460.440.110 MDF Art  Triptech with Heart

Ik heb het bewerkt met witte gesso en PanPastel.
  

Ook de Softboard bricks zijn bewerkt met PanPastel en heb ik met foamblokjes opgeplakt voor wat meer diepte.


En mooie bloementoef in het midden met takjes en blaadjes er bij. Sommige ook bewerkt met PanPastel.


In 2 hoeken heb ik het Mask Faded Dots gebruikt.

470.715.004 Mask Art A5 Faded Dots

Omdat ze wat feller te laten overkomen heb ik eerst wat versamark overheen gedaan. Daarna de PanPastel.


Op vrijdag 31 maart geef ik een Mixed Media workshop en gaan we ook dit leuke project maken. Natuurlijk maken we ook een 2e project en dat volgt later nog.  Lijkt het je leuk om ook te komen? Dan kun je jezelf opgeven via onderstaande link.

Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier

Wie weet zie ik je dan. Ik wens jullie allemaal een heel fijne dag.

3 opmerkingen: