Pagina's

zaterdag 25 februari 2017

Enjoy

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een creatie zien met de prachtige Dutch Doobadoo shape art mal "label Romantic".



Ik heb deze label bewerkt met de mooie stansblok La Vie est Belle - Lavender van Noor! Design. Dit stansblok is voorzien van prachtige plaatjes, tags, labels en design papier.Je kunt hiermee diverse kaarten maken.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label Romantic

Ik ben begonnen met wit karton en hierop het design papier gedaan. In de lengte heb ik een stukje ribbelkarton gebruikt, deze heb ik weer een beetje bewerkt met witte Gesso van Dutch Doobadoo.

Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

Rechts in het midden heb ik een klein papieren taartkleedje geplakt.


Aan de linkerkant heb ik uit wit karton het nieuwe vogelhuisje van Noor! Design geschoven.
Dit is uit de serie Little Happiness.


Rechtsboven en linksonder heb ik de prachtige blauwe ovaal gestanst, deze heb ik door de helft geknipt en achter het design papier geschoven. Het plaatje heb ik gemat op een stukje wit karton. Alles is weer een beetje schuin opgeplakt, ik houd ervan.

Links nog een bloementoefje en klaar is je kaart. Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !








Geen opmerkingen:

Een reactie posten