Pagina's

woensdag 3 augustus 2016

Party!

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een leuke jongens kaart zien. Deze kaart heb ik op gebouwd met de Dutch Shape Art A5 Shield 470.713.119.


Eerst de grootste uitgetekend en uitgeknipt uit wit stevig cardstock. Daarna wat kleinere lagen uit vrolijk design papier.


Tussen de lagen design papier heb ik een stuk Dutch Softboard Art Dots 478.007.009, dit is zo leuk om mee te werken en je doet er best wel lang mee doordat je wat kleinere stukjes gebruikt.


Wat leuke Dutch Cardboard Art A5 Arrows 472.309.002 op de kaart geplakt en deze pijlen bewerkt met de Dutch Pearl Pen Black 28 ml bl.spraynozzle 870.003.090, leuke zwarte pareltjes aangezet, dit breekt weer.


En bij een verjaardags kaart hoort natuurlijk een leuke kreet of tekst ik heb een tekst ballon gebruikt uit de Dutch Paper Art A5 Text Balloon Artikelnummer: 472.948.040.


De ballon wat bewerkt met wat stickles voor wat extra glitter.


Verder heb ik het afdrukje ingekleurd met Twinkling H2O, een vlaggenlijntje met daarin de jarige zijn naam erop gestempeld, een borderpons gebruikt en stickles.


Stijn vond de kaart super gaaf, daar doen we het toch voor !


Fijne dag allemaal 

2 opmerkingen: