Pagina's

woensdag 20 juli 2016

Sketch Challenge #17

In de Sketch Challenge Facebookgroep van Dutch Doobadoo is weer een nieuwe Challenge van start gegaan, deze keer met de Shape Art mal Label Eurolock 470.713.132. Wil je ook meedoen met de Challenge? Wordt dan gezellig lid van deze groep:



Je hebt t/m eind van deze maand de tijd om je creaties in de groep te plaatsen.


Ik heb voor mijn creatie de nieuwe Summertime lijn gebruikt. Wat is deze toch weer gaaf!! Het plaatje wat ik heb gebruikt is een stansvel.  Achter de afbeelding heb ik de blauwe mal 6002/0537 gebruikt. Ook heb ik de mooie bloemenrand 6002/0315 op deze kaart gebruikt.


Achter de roosjes heb ik de Vintage Flourishes Swirl 6003/0061 verwerkt. Rondom het ingekleurde plaatje heb ik wat witte stipjes gemaakt met de Parelpen White van Dutch Doobadoo.


Ook heb ik nog wat Paper Art vlinders 472.948.007 en blaadjes 472.948.002 verwerkt op deze creatie.

Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - bladeren    Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - vlinders

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart kan inspireren.  Bedankt weer voor jullie bezoekje en de leuke reacties die jullie steeds achterlaten. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.

2 opmerkingen:

  1. Super leuke vrolijke kaart en een leuke sketch weer! Met dit warme weer maak ik geen kaarten (veel te donker op mijn hobbykamer ha ha!) maar misschien is het volgende week weer wat koeler en ga ik aan de gang! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend, echt geweldig mooi gedaan. Het is een plaatje hoor om naar te kijken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen