Pagina's

woensdag 27 juli 2016

Beach

Gezellig dat jullie hier zijn. We hebben nu de zomerse temperaturen van zon, zee en strand dus daar past mijn creatie mooi bij. Want ik denk dat er vele er wel van houden toch?  Daarom vandaag een echt ZOMERS kaartje.


Als basis heb ik Dutch Doobadoo - Card Art - Beach Ball - 470.713.601 gebruikt.


De buitenste vorm overgenomen op kraft papier voor de stukken daarop heb ik het papierblokje Noor! design Good old day's gebruikt.
Heerlijke frisse zomerse kleurtjes.


Een slinger met tekst gemaakt met de Vintage Flouriches mallen van Noor! design.


Laat de hitte maar komen deze lieverd is ter klaar voor.

Voor de liefhebbers
Ingekleurd met de Zig Clean color real bruch markers ingekleurd.
Hiervoor heb ik de volgende kleuren gebruikt.
Huid: 028 - 069
Haren: 065
Bikini: 260
Handdoek: 063

Dit was het weer voor vandaag. Bedankt voor jullie bezoekje hier aan het blog. Tot een volgende x.

Fijne dag allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk zomerse kaart met deze beach bal en het ingekleurde figuurtje. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart , top hoe je die bal bewerkt hebt , erg gaaf en helemaal zomers
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, leuk model, mooi gekleurde stempel en de aankleding is top!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen