Pagina's

woensdag 8 juni 2016

Birthday Boy

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien gemaakt met de Cart Art Window mal. Deze is zo leuk om te maken. Ik heb er een verjaardagskaartje van gemaakt voor mijn kleinzoon.


De basis is van wit cardstock en het designpapier.  Zo leuk dat als je de kaart dichtdoet, dat je je afdrukje nog blijft zien.


Onder het afdrukje heb ik een treintje gestanst in twee kleuren die mooi passen bi het designpapier. Ook het afdrukje gemat op twee kleuren cardstock.


Op de linker voorkant heb ik het cijfer twee geplakt.


Op de rechterkant heb ik met letterstempeltjes zijn naam gestempeld en gestanst.


Het afdrukje is ingekleurd met Zigmarkers.  De kaart is al aangekomen bij de kleine man dus nu mogen jullie ervan meegenieten.


Tot de volgende keer.

3 opmerkingen: