Pagina's

zaterdag 28 mei 2016

Over the Moon

Hoi allemaal,

Vandaag een super romantische kaart met een mooie trouwdigi van all dressed up, Over The Moon.Ik heb voor deze kaart de  Dutch Swing Card Art Card 3 Artikelnummer: 470.713.305 van Dutch Doobadoo  gebruikt.

De basis is een crème kleurige kaart van cardstock. Met behulp van de mal snij en ril je de lijnen, voor dat ik het design papier plak op de kaart beïnkt ik de randen van de kaart, ook het papier beïnkten voor het beplakken


Omdat het papier zo mooi vintage kleurtje heeft heb ik het paartje ook in de lichte bruine distress kleuren gekleurd. De achtergrond heeft een hele lichte tint blauw, dit heb ik zo dun met water vermengd , wilde een beetje zweverig effect aan de digi geven met wat wolkjes.



De Dutch Cardboard Art A5 Hearts 472.309.003 heb ik ook op de kaart geplakt, maar eerst bewerkt.


Als aller eerste met de Dutch Doobadoo Gesso white 250 ml 870.002.010 de cardboard harten geschilderd.


Toen de cardboard harten droog waren, met een goud spray erover heen gesprayd. Dit duurt wel even voor dat het droog is. 




  Als de harten goed droog zijn kun je ze mooi op je kaart/project gebruiken.  


Onder de Dutch paperart Valentine A5 472.948.036, de cupid.


En onder in de hoeken en aan de bovenkant van de kaart de mooie sierlijke hoeken van de Dutch Paper Art A5 Corners 472.948.004 geplakt.


Verder de kaart versiert met wat pareltjes bloemen, een swirl gestanst van Noor! Design uit perkament papier.

   

Hele fijne dag allemaal 
XX 

2 opmerkingen:

  1. Weer zo'n mooie kaart met het swingcard model van Dutch Doobadoo. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart prachtig geworden!

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen