Pagina's

zaterdag 30 april 2016

Tody is a....

Welkom hier.
Vandaag aan mij om jullie weer een creatie te laten zien met de te gekke Dutch Doobadoo artikelen. Ik heb vandaag gekozen voor 1 van de laatste nieuwe Swing Card Art 470.713.309.


Ik vindt het weer een super gaaf model en jullie?


Lekker romantisch in deze lieve zachte kleurtjes. Ik heb het papierblokje  Budding Spring 6011/0314 van Noor! design gebruikt.


Als je de kaart uittrekt beweegt het middelste gedeelte. Dus super leuk om ook de achterkant van het ovaal te bewerken. Ik heb er een leuke tekst op geplakt.


De super cute stempel van Mo Manning ingekleurd met 'l Aquarelle van Sennelier.


Bedankt weer voor jullie bezoekje. Ik hoop dat jullie zelf ook weer aan de slag gaan na het zien van deze creatie.

Kom je nog na de Knotsgekke kaarten en scrapdagen? Bij t Scraphuis stand 200 kan je deze kaart gaan bewonderen in het eggie. Zij zullen een heel groot deel van de Dutch Doobadoo collectie bij zich hebben voor jullie.

Voor nu wens ik jullie een hele fijne dag toe.

Lieve groetjes, 

3 opmerkingen:

  1. Leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een leuk idee om op de achterkant ook wat te zetten. Gave kaart weer hoor! Groetjes Betha. P.s. De knotsgekke kaartendagen zijn toch pas in augustus/september??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooie kaart! En leuk model....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen