Pagina's

vrijdag 26 februari 2016

Spring has Sprung

Ik ben deze keer begonnen met de nieuwe Shape Art mal Fantasy 470.713.133. Wat een leuk model weer hé?


De basis heb ik uit Hagelwit kaartkarton geknipt. Daarop designpapier, dit is het paperpad Botanical 6011/0313 van Noor! Design. In dit paperpad zit ook de afbeelding van de postcard (rechts boven) .

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Kaartenstandaard  

Om de kaart te laten staan heb ik de Shape Art mal Kaartenstandaard van Dutch Doobadoo gebruikt.


De tekst Spring has sprung is gemaakt met de Clearstamp 6410/0069 van Noor! Design. Achter de bloementoef zie je nog de swirl 6002/0359 en de Vintage Flourishes blaadjes 6003/0027.


Het plaatje is al een kant-en-klaar ingekleurd afdrukje van The Hobby House. Die zijn echt ideaal. Achter het afdrukje zie je de nieuwe blauwe mal 6002/0480. Deze heb ik uit Hagelwit en uit Kraft cardstock gestansd. De tekst Enjoy heb ik met de Label stickers van Tim Holtz gemaakt. 

PRE-ORDER 4 - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Fantasy

Deze heb ik op de Banner 6002/0386  van Noor! Design geplakt. Verder voor de decoratie nog een lintje, wat bloemetjes en de Paper Art vlinders van Dutch Doobadoo.

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten