Pagina's

maandag 28 december 2015

Hello

 Hallo allemaal,

Hello, it's me, zo begint het prachtige lied van Adèle. Toen ik met de Card Art Phone 470.713.593 aan de slag ging, moest ik gelijk denken aan dit lied. Vandaar de tekst Hello.


Ik ben begonnen door de mal op cardstock te leggen, omtrekken met een potlood en daarna uitknippen en/of snijden. De randjes bruin gemaakt met Distress inkt Vintage Photo. Daarna heb ik de binnenste maten overgenomen op designpapier van Maja Design.


De "draaischijf" heb ik overgenomen uit designpapier. Daarna de mal er weer opgelegd en alles ingesmeerd met modellier crème van Viva. In het midden heb ik nog een cardstock geplakt en daarop parels gemaakt met de nieuwe Dutch Doobadoo Pearl Pen Silver 870.003.200. 

    

En wat is die toch fijn, echt een aanrader! Die mag zeker niet ontbreken in je hobbyspullen. Naast de Silver, komen ook de kleuren wit, zwart en goud uit. Super hè! 


Bij de bloemen mogen natuurlijk de Paper Art Bladeren 472.948.002 niet ontbreken. Ik heb ze alleen een bruin randje gegeven met distress inkt Vintage Photo.

   472.948.002 Laser Paper Art A5 wit Leaves

Ik ben echt dol op de Paper Art! Naast de bladeren, gebruik ik ook vaak de Paper Art vlinders 472.948.007 . Ze zijn zooo gedetailleerd. Echt super. Op het lijfje van de vlinder heb ik nog pareltjes gemaakt met de Pearl Pen silver.


Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren. En natuurlijk ben ik heel benieuwd naar jullie telefoons. Laten jullie ze ook zien in onze FaceBookgroep?


Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking: