Pagina's

dinsdag 24 november 2015

Winter Time


 Goede morgen bloglezers,

Vandaag laat ik jullie de schattige want zien uit de november collectie van Dutch Doobadoo. Ik heb deze omgetrokken op kraft en bekleed met designpapier. De want met de ene kant van het papier en de rand met de achterkant, 

 

Nu is de basis klaar en kan je gaan aankleden. Altijd het leukste gedeelte vind ik. Ik heb een stukje ribbelkarton bewerkt met gesso en op de want geplakt. Daar een doily op. Een kantje over de rand met een sneeuwballen lintje en een effen lint.

 

Het afdrukje is er eentje van Wee Stamps en heb ik ingekleurd met Copic Markers. Op maat gesneden en met een pons van Martha Stewart de hapje eruit geponsd. Gemat op een stukje kraft en de randjes ook bewerkt met gesso. Twee cardboard wantjes erop gedaan met langs de rand Foam Clay.

   474.007.004 Label Art A4 Xmas (white)

Een label uit de label Art genomen en ook weer de randjes iets wit gemaakt met met een lintje aan de want vastgemaakt met wat belletjes en een kwastje.


Geen kaartje zonder bloemen toch, dus een toef bloemen erop gemaakt met wat Paper Art blaadjes.
Ook hier en daar wat witte gesso over gedaan, zodat het een winterse look krijgt.  Leuk dat je even langskwam om te kijken en veel plezier met het maken van je eigen want of creatie.

    

Groetjes,

3 opmerkingen: