Pagina's

donderdag 19 november 2015

Christmas Bell

Op de Daverende Dutch Doobadoo Dag bij HobbyVision op 10 oktober kon je bij Janet Blaauw en Monique Haarhuis een leuke creatie maken met de nieuwste Shape Art mal Christmas Bell470.713.126 . Ik ben hier thuis ook mee aan de slag gegaan.


Bij de workshop hadden we in het midden een stukje jute touw gehangen, ik heb er zelf wat transparant garen voor gebruikt. Zo hangen de boompjes echt helemaal "los".


Ik heb er de nieuwste Paper Art figuurtjes aangehangen. Achter de bloemen heb ik nog de Paper Art leaves gebruikt.

Dutch Doobadoo - Kraft Art A5 - Christmas     Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - bladeren

Achter het 3D plaatje heb ik de stans gebruikt, deze heb ik uit het glitterpapier van Joy! Crafts gestansd.


Voorop een Kraft label van Dutch Doobadoo.


Op de bloemen heb ik wat ijskristallen van geplakt voor een winters effect.

Dutch Doobadoo - Shape Art - Christmas Bell

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


2 opmerkingen:

  1. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! wat een leuk en inspirerend idee! Ook gaaf voor andere figuren.

    BeantwoordenVerwijderen