Pagina's

dinsdag 13 oktober 2015

We gaan weer SOLLEN!

De nieuwe SOL datum staat gepland en wel op vrijdag 30 oktober. We hopen natuurlijk dat je gezellig mee gaat doen.

Voor diegenen die het de vorige keer gemist hebben. SOL staat voor Scrap Online. Dit betekent dat we online, gezamenlijk met alle deelnemers die mee doen, hetzelde project gaan maken. Wat dit project is blijft een verrassing. Je krijgt om de zoveel tijd vanaf 20.00 uur een aanwijzing en die voer je uit.

De aanwijzingen worden gegeven via onze Dutch Doobadoo Facebook groep. Zorg dus dat je daar lid bent en dat je je daar op 30 oktober om 20.00 uur meldt.

(Klik op de afbeelding)

Dit is het voorlopige boodschappenlijstje aan Dutch Doobadoo artikelen:

470.713.507
Dutch Card Art Schaats
 

472.950.003
Dutch Paper Art Ice Dancers

De rest van het lijstje volgt nog. Maar dan heb je in ieder geval ruim
voldoende tijd om deze Dutch Doobadoo artikelen te bemachtigen bij je
hobbyspeciaalzaak.
Tot vrijdag 30 oktober in onze Dutch Doobadoo Facebook groep. Dan gaan we er weer een gezellige avond van maken met een leuk project als afloop!
Tot dan!

3 opmerkingen:

  1. Gezellig en ik hoef dit keer niets te bestellen. Heb het al in huis 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze artikelen heb ik allemaal!! Ik zeg ik doe mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De sol is zo leuk dat wij deze altijd in onze winkel geven en hem gaan maken samen met onze klanten. En helaas is deze sol, net als de vorige keer, samen met de Kreadoe. Zo jammer want dan kan ik niet meedoen. Kunnen we niet een weekje verplaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen