Pagina's

vrijdag 4 september 2015

Sweet Christmas

Hebben jullie de Shape Art mal van de Teardrop al in huis? Ik blijf het echt een ontzettend leuk model vinden waar je heel veel op kwijt kan.


Ik heb de Shape Art mal op het Kraft cardstock gelegd, deze nagetekend en daarna netjes uitgeknipt. De randen heb ik ruw gemaakt met de Paper Distresser en daarna wit gemaakt met Crackle Paint.


Op de achtergrond zie je nog de Dutch Doobadoo Paper Art borders. Deze lijken op de foto helaas iets blauwer dan ze in het echt zijn...  Ik heb de Paper Art op kleur gebracht met de Copic Markers.


Achter de bloementoef zie je ook nog de Paper Art ijskristallen. Deze heb ik gewoon onbewerkt gelaten, dan zijn ze al zo ontzettend mooi.

470.713.123 Dutch Doobadoo Shape Art Teardrop

Ik hoop dat ik jullie met deze kerstkaart weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



  De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten