Pagina's

zaterdag 12 september 2015

Little House

Ik heb dit keer een lange blogpost door de hoeveelheid foto's. Ik heb de nieuwe MDF huisjes van Dutch Doobadoo gebruikt en grondig bewerkt. 

Ik heb alle kanten op dezelfde manier aangepakt, Als eerste heb ik structuurpasta aangebracht, hierbij heb ik de volgende masks gebruikt:

leaves
bubbles
little flowers
spiderweb
bricks

De structuurpasta goed laten drogen en daarna alles met zwarte gesso overgeschilderd.
De volgende stap was kleur aan te brengen met 5 verschillende tinten paars en roze. De laatste stap was roest aanbrengen met een lotiondoekje. Daarna heb ik de Stampotique poppetjes gestempeld en ingekleurd met Copic Markers.  De tekstjes zijn gestempeld met een ABC stempelset van Docrafts.


het hele album


welkom bij de beroemde huizen


Het eerste huis is het house of teardrops  dit manneke kijkt zo droevig, maar iedere traan vertelt een verhaal.


 House of sorrow, ja het boekje begint wat triestig...maar verdriet verbergen heeft geen zin, het vindt altijd een weg naar buiten. 


Van alle tranen nu naar house of fun, want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.


Het huis van geluk, geluk zit vaak in kleine dingen, geniet van ieder ding. 


House of hearts, volg je hart, want dat klopt...


House of magic, open je ogen en zie de magie van het leven, sluit je ogen en ontdek de magie in jezelf.


House of flowers, bloemen leven niet lang maar gebruiken hun tijd om mooi te zijn.


House of crafts, wat wij allemaal graag doen, voor mij een manier om te ontspannen na een dagje hard werken. 


House of angels, engelen komen tot ons in verschillende vormen. 


Nogmaals het hele boekje van huisjes. De spreuken bij de uitleg zijn gevonden op het internet. 




veel plezier en tot de volgende keer



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: