Pagina's

vrijdag 11 september 2015

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Op het moment dat ik dit typ, had ik eigenlijk buiten willen freubelen. Nog even genieten van het mooie weer. Maar door de harde wind, is het helaas niet mogelijk om te freubelen. Al het papier waait de tuin in. Ben dan nog drukker met papier zoeken dan papier plakken hihi. Dus dan maar een blogpost schrijven. En dat is ook zeker leuk hoor!


Voor de basis heb ik de Shape Art Ovaal gebruikt. Een hele mooie vorm en ook een lekker groot formaat. Dus veel om te plakken :). De grootste maat heb ik uit wit cardstock gehaald, een maatje kleiner uit kraft papier en daarna nog een kleiner maatje uit designpapier. Het designpapier is van Noor! Design (Botanical paperback).


De kleinste maat Ovaal heb ik uit tekenpapier geknipt. De stempel (Noor! Design) erop gestempeld en ingekleurd met PanPastel. Dan een maatje groter van de ovaal uit designpapier geknipt. Linksboven vind je nog de Paper Art Vlinder.


Kennen jullie de Paper Art Labels? Dit zijn erg leuke labeltjes waar je zelf een stempeltje op kunt plakken. Er zit al een gaatje in voor bijvoorbeeld een lintje, touwtje of ringetje. Natuurlijk kun je hem ook zo opplakken. Dat heb ik ook gedaan en heb een strikje op het gaatje geplakt. Achter het labeltje zie je nog een Noor! Design mal.


Achter de stempel heb ik een strook designpapier geplakt. En daar bovenop heb ik een randje uit de Kraft Art Flower Border geplakt. Dit is een A5 vel met diverse randjes uit kraft papier, echt zo leuk!


En ja, wat is een bloemenkaart zonder bloementoef! Die moest er natuurlijk ook bij. En dan mogen de Paper Art blaadjes en Kraft bladeren natuurlijk niet ontbreken! Zo handig! Je knipt gewoon de blaadjes uit het vel en plakt ze achter de bloementoef. Ik heb ze gewoon zo gelaten, maar uiteraard kun je ze ook een kleurtje geven. En zoals altijd, plak ik alles vast met de alleslijm van Dutch Doobadoo.


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je nog vragen? Stel ze gerust!
Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten