Pagina's

vrijdag 28 augustus 2015

Knotsgekke Kaart & Scrapdagen

De voorbereidingen voor de Knotsgekke Kaarten én Scrapdagen in Den Bosch zijn weer in volle gang bij ons. Ook deze keer zullen wij (HobbyVision) weer de gehele Dutch Doobadoo collectie bij ons hebben. Niet alleen het nieuwste hebben wij bij ons, maar ook de allereerste producten.

Ook zal er bij onze stand (op nummer B192a) een demo zijn met de Dutch Doobadoo artikelen. Nicole Dieltjes zal dan laten zien hoe je de Dutch Doobadoo artikelen kan verwerken op Mixed Media.

Omdat wij voornamelijk alles met Dutch Doobaboo bij ons hebben, leek het me leuk om ook "bijpassende" naambagdes te gaan maken.


De vorm van de naambadges is gemaakt met de Shape Art mal Schild, ik heb hiervoor de kleinste maat genomen. Het designpapier komt uit het paperpad Touch Textures van Noor! Design. In het midden een breed stuk kant. Op dat kan heb ik rondjes geplakt die ik uit ribbelkarton van Joy! Crafts heb geponst. Daarop met de Label Letters van Tim Holtz de naam geplakt.


Ook heb ik de Paper Art Gears en de Cardboard Art pijlen verwerkt op de badge. Boven achter de bloementoef zie je nog de Paper Art leaves van Dutch Doobadoo. Op de pijlen heb ik nog weer lichtjes gestempeld met de Bits & Pieces stempels van Crealies. 


Hiervoor heb ik de Distress inkt Hickey Smoke gebruikt. Ook de randen heb ik geblend met deze kleur distress inkt. Achter de bloementoef zie je nog de Paper Art Kraft Leaves. Deze bladeren zijn ook echt zó mooi om te verwerken.


Voor al het personeel heb ik een badge gemaakt.

Wil je deze badge graag in het echt bekijken? Dat kan. U kunt ons volgende week vinden bij HobbyVision op standnummer B203.
(De demo wordt dus bij de stand achter ons gegeven, naast Every 'lil Thing)

Gaan jullie ook gezellig naar de beurs? Wie weet tot volgende week :-)





De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even opniieuw, want ik schreef iets wat niet klopt, haha!
    Ik vind de naamlabels erg gaaf gedaan en een superleuk idee. Heeft vast veel bekijks opgeleverd.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen