Pagina's

woensdag 3 juni 2015

Birthday

Hallo allemaal,

Wat zijn de shape art mallen toch gaaf. En deze maand hebben we er  ook weer een hele toffe shape art bij, de Tag. Ik ben ermee aan de slag gegaan en heb het model van een eerdere SOL gebruikt.


De grootste maat heb ik 2 x overgenomen uit crèmekleurig cardstock, daarna een maatje kleiner ook 2 x uit kraft papier. En nog een maatje kleiner ook 2 x uit designpapier (Paper Bloc Romance van Noor! Design).


De randen heb ik bruin gemaakt met distress inkt en de randen ook bewerkt met de distresser. Dan van 1 set alles op elkaar geplakt. Van de volgende set heb ik aan de onderkant ong. 6,5 cm afgesneden. Daarna ook de randen beïnkt met bruine (brushed corduroy) distress inkt en alles op elkaar geplakt. Onderaan een kanten rand geplakt. Daarbovenop een ronde doily en een plaatje erop. 

472.948.006 Laser Paper Art A5 wit Swirls    472.948.007 Laser Paper Art A5 wit Butterflies

Ook van het plaatje heb ik de randen bruin gemaakt en daarna bewerkt met de distresser. Links een bloementoef op een swirl. En daarbij een paper art vinder. Ik ben echt fan van deze vlinders en gebruik ze zelf erg vaak. Ze zijn zo fijntjes en op een vel zitten verschillende groottes. Zo handig!


Voor de losse tag heb ik de kleinste 2 maten gebruikt. Hierop een mal en stempel van Noor! Design geplakt.


En natuurlijk mocht ook nu de paper art niet ontbreken. Ik heb hier in de hoeken een paper art swirl geplakt.


Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren. En heb je vragen? Stel ze gerust!

Dan wens ik ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten