Pagina's

zondag 12 april 2015

Love You

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een love kaartje voor jullie, gemaakt met de Shape Art Rococo. Ik vind het echt een sierlijke mal. De basis heb ik overgenomen op kraft cardstock en uitgeknipt. Een maatje kleiner uit crème kleurig cardstock en nog een maatje kleiner uit designpapier.


. De randen maak ik wat bruiner en daarna met een distresser heb ik de randen bewerkt. Dit is echt ideaal. Vooral als het knippen niet zo netjes is gebeurd. Dan kun je dit hiermee netjes wegwerken.

470.713.108 Shape Art Label Rococo

In het midden heb ik de Shape Art Circle gebruikt. De buitenste rand in kraft cardstock en een maatje kleiner in designpapier. Deze heb ik half achter het plaatje geplakt. 


Op de rand van de cirkel heb ik een bloementoef geplakt. En tussen de bloemen de Paper Art hart. Want ja, wat is een love kaart zonder hartjes. En deze zijn zo leuk en handig. Meerdere formaten en vormen op 1 vel. Uitknippen en ze zijn klaar voor gebruik op je kaart. Natuurlijk kun je het een kleurtje geven als je wilt.

 472.948.017 Laser Paper Art A5 Scatter Bows

Rechts achter het plaatje heb ik een doily en een lantaarn van Noor! Design geplakt. De lantaarn heb ik eerst op de versamark gedrukt en daarna vintage embossingpoeder erover gestrooid en verhit met de heattool. Op de lantaarn zie je een Paper Art Strik. De rand heb ik iets bruiner gemaakt en een pareltje in het midden geplakt.

472.948.004 Laser Paper Art A5 wit Corners  472.948.007 Laser Paper Art A5 wit Butterflies

Daaronder heb ik die geweldige label gebruikt. Gebruiken jullie ze ook? Ik vind ze zo handig, Kant en klare tekstlabels in het Engels en Nederlands. En deze tekst vond ik wel heel goed passen bij het plaatje. Achter het bloemetje heb ik nog een Paper Art hartje geplakt.


Aan de linkerkant heb ik boven en onder die leuke Paper Art Buttons geplakt. Deze heb ik eerst bruin gemaakt en daarna een pareltje erop geplakt. Zo lijken het net kleine bloemetjes. Grappig hè?


Tja.... en we hebben nog veel meer Paper Art bij Dutch Doobadoo. Waaronder deze vlindertjes en corner (op het plaatje).

474.007.001 Label Art A4 Woord labels

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren. En heb je vragen? Stel ze gerust!
Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten