Pagina's

zondag 5 april 2015

Heart Layers

Ik doe al een paar jaar mee aan een online workshop genaamd Lifebook. Elke week krijg je een opdracht van verschillende kunstenaars en leer je weer nieuwe technieken. Erg leuk om te doen en leerzaam. En bij veel van de opdrachten kan ik de leuke masks van Dutch Doobadoo goed gebruiken. 


De achtergrond van het grote vel is gemaakt met inktsprays van Dylusions en Lindy Stamp Gang.  In de achtergrond zie je oa het bubbles masker van Dutch Doobadoo. Daarnasst heb ik ook nog gestempeld in de achtergrond. 


In de achtergrond van dit hart heb ik de Dutch Doobadoo structuurpasta gebruikt met het snowflake masker, verder zie je in de achtergrond ook de flowers en small circles maskers in combinatie met de Dylusions inktsprays.


Voor dit hart heb ik de volgende maskers gebruikt ; alphabet I , bubbles en vintage in combinatie met Dylusions inktsprays.


Voor dit hart heb ik een andere techniek gebruikt, nl de airbrush met copic markers. Ik heb nu maar 1 masker gebruikt, nl bubbles, maar deze heb ik in verschillende transparante lagen in allerlei kleuren gebruikt. Als laatste er nog wel overheen gestempeld. 


Voor dit hart heb ik de pan pastels te voorschijn gehaald. het achterste hart is versamark inkt met pan pastels en de flowers mask van Dutch Doobadoo. 


Het voorste hart is met een embossingsmal bemaakt en daarna met de metallic pan pastels bewerkt.
Als laatste ook hier nog gestempeld met versamark inkt en pan pastels. 

fijne dag allemaal



1 opmerking: