Pagina's

zaterdag 7 maart 2015

Veel Liefs


Hoi hoi allemaal,

Vandaag een kaartje met een Magnolia afdrukje uit de nieuwste collectie Love Duo. Ik vind haar een schatje.  Als basis heb ik een vierkante kraft kaart genomen met daarop wit cardstock en daarop Designpapier van Pion uit een oudere serie.


Daarop een strook met de achterkant van het DP en dat gemat op Kraft met aan de zijkant de mooie kraftborder van DDBD. 


Hier kan je het beter zien. En op de rand een parelsnoertje dat ik ooit eens op een beurs gekocht heb. Aan de rechterbovenkant heb ik het DP een stukje opgerold en daaronder een Doily gestopt.


En bij de afwerking twee mooie Paper Art vlinders op elkaar geplakt met een hotfixsteentje en dit geheel op het opgerolde gedeelte geplakt. Een strookje kant op de kaart en toen het afdrukje dat ik gemat heb op Kraft en een stukje frame eronder.


Het afdrukje heb ik gekleurd met met Sennelier en Distressinkt en Twinkling H2o. Die gaan prachtig samen allemaal.


Toen onderaan een strook rozenlint en een dubbele strik onder het afdrukje.



Ik hoop dat jullie het een mooie kaart vinden.


   
 

2 opmerkingen:

  1. Hele mooie frisse lente kaart Marianne!! Ik heb nu gelijk zin in mooi weer ^.^

    Lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Marianne.
    Super gaaf weer.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen