Pagina's

zondag 8 februari 2015

Home is where the hearts is

Hallo allemaal,

Kennen jullie de Dutch Doobadoo MDF Art Triptech with heart? Het is een setje van uit 3 delen bestaande strookjes van MDF.  En zoo leuk om op te pimpen, helemaal met de structuurpasta.


Ik ben begonnen door eerst het MDF op het designpapier te leggen, om te trekken en uit te knippen. Het papier heb ik met de nieuwe alleslijm op het MDF geplakt. Daarna de randen wat bruin gemaakt.


Op het middelste gedeelte heb ik bovenaan bij de bloem de Kraft Art Leaves gebruikt. Erg leuke blaadjes van kraft papier. 


De Mas Art Spiderweb vond ik wel toepasselijk voor een "Home" drieluik. De mask heb ik op het MDF gelegd en ingesmeerd met de Dutch Doobadoo Structuurpasta. 


Op het rechterluikje heb ik de Stencil Art Alphabet gelegd en het woordje Home ingesmeerd met de structuurpasta. Wel heb ik de letters eerst goed laten drogen voordat ik verder ging met de volgende letter. Op de letters "H" "M" heb ik de bolhoed en snor van de Paper Art Black Mustaches geplakt. 


Wat is een huis nu zonder deur en raam? Niets toch. En laten we bij Dutch Doobadoo nu zulke leuke deuren en ramen hebben! Ze zijn van MDF Art Door. Het is een "vel" met 2 deuren en 2 ramen. Ze zijn klaar voor gebruik en je haalt ze zo uit het vel. Ze zijn al wat gebrand, dus heb er verder niets meer aan gedaan.


Bij een raam horen uiteraard gordijntjes. Hiervoor zijn de Paper Art Borders zeer geschikt. Dit is een vel met heel veel randjes. En natuurlijk mag een bloemetje voor het raam ook niet ontbreken. Deze is van Paper Art Flower Pots. Een heel vel met bloemetjes in een pot. Uitknippen, evt. van een kleurtje voorzien en opplakken maar. Nadat ik alles erop geplakt heb, heb ik de luikjes aan elkaar gemaakt d.m.v. een touwtje door de gaatjes.


Ik vond het leuk dat je ons blog hebt bezocht en hoop dat ik je hiermee een beetje heb kunnen inspireren. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:





1 opmerking: